Stat Gelişimi
_______________
Bedensel savascı nın Stat puanlamısında 2 tür vardır ;
- Vit ci
- Str ci
Bu Stat lardan hangisini kulanacağınız size bağli...
- Bedensel savascı nın Hava kilici özelğini kulanarak vereceğiniz Str açıgınızı kapatacaksanız
------------- VİT -------------
- Vit : Hp (health point) yani Yaşam puanı ve Defans yani savunma verir...
- Vit ci olmak metin2 de bedensel in genel olarak kullanim biçimidir.
- Bu kulanim tarzi " 2 Vit - 1 Str " dir. Bu sayede Zihinsel in " Demri Beden" özeligini birazda olsa kırar. Bu hem bire bir savaşlar "vs" lerde hemnde slot keserken yani asılırkne sizin Defans acginizi nitekim kapatır. Buda size bedenselin dez avantajını birada olsa topralmanizi saglar.
- Bu puanlama tarzi ile karakter gelişimi yapacaksaniz önemli bir noktayi kacirmayin...
Bedensel Str agirlikli bir karaktedir. Vit yöntemi ile puanlamak bedenseli bozar. Karakter arada bir karakter olur buda o karakterin gücünü düşük olmasına neden olr.Bu yüzden bazi püf noktalari gözden kaçirmayiniz. Bunlar :
1- Karakterin ilk master yetenegi hava kilici olmalidir. verilen Str acığını kapatır.
2- Çift el silah kulanmamalıdır. Bu yavas savas manizi saglar ki bu hiç önerilmez.
3- Tek el silah - çift el e göre daha az vurus gücüne sahiptir bu Hava kilic ile kapanir ancak genede + si yüksek olmasında fayda var.
Örn.
- Hava kilicinin ortalama master lwl i 23 tür. (Bu master 17 ile 20 puanlama arasi olacagindan degişe bilir.) Bu yüzden 23 lwl bir karakterde master m1 hava kilici yetenegi olacagi düşünülürse Bu karakter Geniş Kiliç ile +4 ise ortalma knedi seviesidnek ibir karakter e 150 ile 180 arası vurabilir. (kilic in + sı 9 olsaydı 200 250 hatta 280 vurabilrdi ) bu da bedenselin saten savunması az olacagından ihtiyacidir. Çünkü slot yada vs de cabuk davranmalıdır. Yoksa bir zihinsel hem defans azlıgı hemde Str azlıgından dolayı hıç sansı olmaz.
- 30 lwl de Dolunay kulalana bileceginden Kesinlikle dolunay lazımdır. Dolunay a + basmak zordur ve risk lidir çünkü hemn cok degerli bir item olması (nadir oldugundan) hemdne cok güçlü ve cabuk yanabilen ve özel bir item olması ona + basrken sizi zorlandirir. """Dolunay 40 lwl lik barbar kilcindan daha güçlü dür. """ o yüzden saglam bir dolnay sizi 45 lwl e kadar götürür hatta +9 +8 ise bunu 50 lwl e kadar bile kulanirsiniz. hatta 6 da kulanan alr bile oluyor . NEDEN ? dioyorsanız.
Dolunay
Ortalma zarar adidna bir özeligi vardir vereceginiz zararı artirir. örnegin: +%25 bu 1 vuracaksanız 125 vursunuz..
Beceri hasari genelde suralar için önemli olsada Sikillerinize + hasar gücü ekler.
Kılıc cok hılzı ve cok gücçlüdür.
- Bedensel savasci da bu önemlidir.
3- Hızlı olmalaıdır. Öfke sikilini 2. master yapamnız önerilir. Master m1 de %21 saldiri hizi (çok fazla ) dır metin2 ye gore. %10 hareket hızı verir. b da karsinizdakini size atack kulanamadan kesmenizi sagliyabilir. cok hizlica 4. yan iileri ye doru ittiren vurusu ilk siz yaaprsiniz adam düşer bundan faydalanıp o kalkmadan tekrar ona saldırırsınız buda vs de üstünlük saglar.
4- Öfkeyi master yapmak istemiyen arkadaslar olabilir. Cok güçlü atack sıkıllerı
oldugundan
örn.
- Kılıc cevirme
- 3 yönlü kesme ( verecegi hasrı 3 e boler ve 3 ekz vurur. 3 vurusun hepsi sıkılın vurus gucunu tamam lar) eger rakip uzaktaysa mis (ısaka) olabılır.
- bunlar hava kilici ni master yapazsanı mastır ı hava kılcını master yaptgınızda kı bu sıkılerın 1. sevielerine eşittir. hava kilici tüm sıkılleri master gcüne cikarir saten. Hava kicibi + master cok süper olr ozamn diorsanız. bu sıkıler 1 kez dır ortalma savasta 2 ile 3 arası (pod suz vs lerde ) kulanıla bılır oysa ortalama 50 ila 55 60 arası normal vurus kullancagını göz onune alnırsa öfke cok büyük rol oynuyor.
5- Sura lara oyunu en iyi karakterine karşı eger cok usta bir şekilde Stat lamış. Sıkılerınızı ustaca dagıtmış ve itemelriniz cok iyi ise her zaman en üstün karakterdir. tabi + 48 lwl den sonra bunlar belli olr.
------------- STR -------------
- STR : Atak gücü
- Str ci bir zihinsel saten hava kilic öncelikli master yapacagından cok fazla atack gücüne sahıp olr.
- 2 str 1 vit olarak stat lamak lazimdir.
- Hp ve Savunma acigi verceginden +9 zirh gibi cok fazla defans veren zirlar kalknalar kasklar kulanmalıdır. Hp veren takılar itemler e agirlik vermelidir. Savunma taslı hp taşlı itemelr savunam ve h pveren takıalr gerekir.
- Eger gercekten kendnize güveniyor sanız ve bu itmeleri temin edecek kadarzengin bir cariniz varsa Str ci olun ve cok cabuk işi bitir. ( Kodummu ototururum tarzindan Very Happy Very Happy )
- Ayni şekilde 2. master öfke önerilir.
- Böle bir karkterde gelişminiz 40 50 gibi olunca ati zirhlamak farz olmuştur Smile
- Gene tek el silah kulanimi önerilir. + si yüksek olması herzaman önemldiir ama ideali dolunaya kadr basmamak .
- +9 dolunay gene farz olmuş lardan biri dir.
- Ama bunlari temin ederseniz ""Hacı yatmaz"" Tazrzi ünvaniniz olr SmileSmileSmile
- GERCEKTEN BİR STR Cİ İTEMLERN TMİN EDERSE OYUN DA ÜNVAN SAHİBİ OLR: AMA İDEALİ HP CİDİR.
- STR VE VİT DEN ŞAŞMAYİN
SP İHTİYACİMİ KARŞİLAMAK İÇN DİE İNT. YADA SAVUNMA SANIP DEX VERMEYİN CÜNKÜ DEX İN KARŞISINDA VERDİGİ PUAN YAZMAZ ONALR AYRİ BÖÜMDÜR KARŞI KARŞIAY OLMALARI ŞANS ESERİ DİER LERİNDEDE OLMASI İNSANİ YANILTA BİLR ŞÖLEKİ :
örn.
Vit :35 hp 2500
Str:40 atak 125 - 156
İnt:4 Sp: 600
Dex:4 Savunma: 125
Bunlar alakasızlardır.
TÜM BİLGİLER ÖNERİDİR GAME SERVİS TARAFİNDAN TEST EDİLMİŞ TİR. İSTİYEN KİŞLER
BU ÖNERİLERİ UYGULAMAZLAR.
--------------İSTERSENİZ DEX + İNT VERİ BLEİ BÜYÜ ATAR----------------------
GAME servis